Retourneren

Wat is jullie retourbeleid?

Ons doel is om het leven van mensen te verrijken met positivitea, en dit strekt zich uit tot de oprechte liefde die we hebben voor onze thee en thee-accessoires. We staan achter alles wat we verkopen, en we weten zeker dat je je aankoop geweldig zult vinden! Maar mocht dat niet zo zijn? Geen zorgen, als een product of thee niet bevalt of er is iets mis met je bestelling, neem binnen 14 dagen contact met ons op dan helpen we je verder.

Houd er rekening mee dat cadeaubonnen en alle promotie-, uitverkoop- en opruimingsartikelen de definitieve verkoop zijn.

Online aankopen
Oeps! Hebben wij ons vergist?
Wij zijn niet perfect, ook al proberen we het. Als we ons vergist hebben - dat wil zeggen, je bestelling is verkeerd, beschadigd of onvolledig - laat het ons dan meteen weten. We zoeken uit wat er gebeurd is en zoeken de beste manier om het voor je in orde te maken. Easy peasy lemon squeezy.

Niet jouw perfecte kopje thee?
Blijkt dat je toch niet van zoethout houdt? Theepot te klein? Als je je aankoop echt niet voelt, ben je niet gedoemd tot een eeuwigheid van kopersverdriet. We willen dat je net zo veel houdt van wat je koopt als dat wij het voor je beschikbaar maken, dus als je niet tevreden bent met wat je hebt besteld, neem dan contact met ons op en dan zoeken we samen naar een oplossing. Houd er rekening mee dat retourkosten voor eigen rekening zijn.

Hoe lang duurt het voordat de terugbetaling van mijn online bestelling is verwerkt?
Als je een terugbetaling ontvangt op je bankpas, creditcard, PayPal, Apple Pay of Google Pay zou je de terugbetaling binnen 10 werkdagen na verwerking moeten zien. Houd er rekening mee dat dit langer kan duren, afhankelijk van je financiële instelling.
Als je oorspronkelijk met een Puritea Cadeaubon hebt betaald, wordt er een nieuwe bestelling voor een vervangende cadeaubon met de restitutiewaarde geplaatst en verzonden naar het verzendadres van de oorspronkelijke bestelling. Dit is een automatisch proces en kan niet worden gewijzigd door een van onze virtuele theegidsen.
Houd er rekening mee dat als de oorspronkelijke betaalmethode die je hebt gebruikt niet meer geldig is, wij geen terugbetaling via een andere betaalmethode kunnen verwerken. In deze omstandigheden kunnen we een Puritea Cadeaubon geven met het restitutiebedrag.

Aankopen in de winkel
Ben je niet blij met je aankoop? Geen probleem. Breng je aankoop en het originele aankoopbewijs binnen 14 dagen terug naar onze winkel en wij vervangen of vergoeden elk artikel dat niet aan je wensen voldoet.

SCHRIJF JE IN OP ONZE NIEUWSBRIEF

Ontvang 10% korting op je volgende aankoop én als eerste nieuws en aanbiedingen door je aan te melden voor onze nieuwsbrief.